۱۳۸۹ مهر ۳, شنبه

سایه ها

رادیو :
ترافیک سنگینی در خیابان چهارم مشاهده میشود ، رانندگانی که قصد دارند...

. خاموشش کردم
- خوب کردی ، درب اتاق رو ببند ، پرده ها رو هم کامل بکش
. ببین ... اینبار می خوام درونت غرق بشم ، خب ؟
- تو منو می ترسونی

سکوت

. سایه ی روی دیوار رو دوست دارم
- من یه دختر بالدارم
. اما من بال ندارم
- بالهام سفید و بزرگه

سکوت
خنده

. بیا نزدیک تر
- بغل
. بغل

بازهم سکوت
نگاه

- سایه ی رو دیوار می فهمه؟
. اوهوم ... بیشتر از من و تو
- پس چرا چیزی نمی گه ؟
. قراره با من حرف بزنه فقط
- کِی ؟
. وقتی که تو با بالهات پرواز کردی و من جا موندم
-
.

۴ نظر:

  1. kheeili sakhte ke yeki az 2 nafar baal dashte bashe,baale vagheii,na azin bal ha ke hame yad gereftan beham began fereshteh...vali haamishe ,oon kasi mire ke bal nadare,ooni ke bal dare mimooneo sayeh..

    پاسخحذف
  2. به خاطره همینه که می گن دیوا موش داره

    پاسخحذف
  3. مهربون مه آلود۳ مهر ۱۳۸۹، ساعت ۱۹:۰۵

    manam bahash movafegham hamishe oni ke bal dare mimonee..vali to parvaz ro be khter bespar parande mordaniiist.

    پاسخحذف
  4. @ ناشناس & مهربون مه آلود

    مرسی از هردوتون :)

    پاسخحذف

دوستان جواب کامنت ها در همین جا داده میشه.