۱۳۸۹ مرداد ۱۰, یکشنبه

رنج نامه !

سلام ،

خیلی وقته آپ نکردم ،میدونم
اول از همه دوستایی که تو این مدت به بلاگ سر زدن ، نظری نوشتن یا بهم دلگرمی دادند تشکر میکنم ، دلم براتون تنگ شده .
فکر کنم تا اینجا یک وجب خاکی روی این بلاگ نشسته اما باور کنید تقصیر من نیست ، تعویض ISP داشتم و مشکلاتی سر خط جدید اینترنتم دارم که مربوط به پورت و این کوفت و زهرماراست که با عث شده بیشتر از یک ماه اینترنت نداشته باشم .
تو این مملکت به رغم شعارهای تبلیغاتی در مورد اینترنت پر سرعت و پکیج های مختلف خدمات وایمکس و ای دی اس ال و چی و چی و چی وقتی می خوای اشتراک یک اینترنت مثلا پر سرعت K 128 رو بگیری باید از هفت خان رستم رد شی کلی فرم پر کنی آخرشم
شاید یک مشکل فنی باعث شه اونقدر این قضیه کش پیدا کنه که به یکی دو ماه بکشه !
شکر خدا چیزی که زیاد داریم علف خرسه ، می تونیم صادرشم بکنیم .

تو این مدت از کافی نت آنلاین میشم و بلاگ هاتون رو دنبال میکنم تا اینترنتم وصل بشه و دوباره پست بزنم ،
دست و دلم نمیره از کافی نت چیز بنویسم ، باید خونه باشه ، حسش فرق داره ، سکوت ، باد کولر ، موزیکی که توی فضای اتاق می پیچه ، تازه از همه مهم تر پست های بعد از نیمه شب یه چیز دیگست ، حالا کدوم کافی نت رو پیدا کنم ساعت دو نیمه شب باز باشه ، اصلا گیریم که باز باشه ، چه تضمینی هست که من تا اونجا که رسیدم حس بلاگ نویسیم نپره؟
هووم؟؟؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دوستان جواب کامنت ها در همین جا داده میشه.