۱۳۸۸ اسفند ۲۳, یکشنبه

نمکدون

نامه ای از یک برادر :

کبوتر با باز
غاز با غاز
بهار به صد شکوفه آغاز
و کویر تشنه ی باران میقات

درود و دو صد بدرود میفرستم به روح و روان برادران محترم .
بدینوسیله از زحمات خالصانه شما صمیمانه قدردانی می کنم که با تغییر لوگوی روزنامه ی "تهران امروز" از دختری فاسد و رقاصه که بی شباهت به هیلاری داف نیز نبود به پیر زنی فربه ، گوزو ، سینه فرو افتاده و گوژپشت که یک پایش لب گور است اسباب گناه را برچیده و موجبات تحریک اینجانب را قاطعانه خنثی نموده اید .
اکنون که به تصویر خوب دقت میکنم متوجه میشوم که این عجوزه گویی در حال ریدن کلمه ی تهران نیز هست که با تصور این صحنه در ذهنم هیچ قرص وایگرایی دیگر کارساز نیست که باز جای قدردانی دارد .



لیک بتازگی مسئله ای جدید افکار من را مشغول و مشوش کرده .

چند صباحی ست فعل تحریک دوباره به سراغم آمده ، در حقیقت با دیدن پرو پاچه ی لوگوی روزنامه ی "اعتماد" عنان از کف می دهم و بی اختیار بیاد دختری بازیگر از بلاد مشرکین می افتم و افکار وسوسه برانگیزی به ذهن اینجانب هجوم می آورد که در نهایت موجب فعل گناه میشود و اندوهگینم می کند، بنده لوگوی این روزنامه را به همراه این تصویر گنه آلود برایتان ضمیمه نامه کرده تا به عمق فاجعه پی ببرید، از شما برادرانه خواهش می کنم اقدام کنید و لااقل این لوگوی کذایی را به  چیزی تغییر دهید که موجب انحراف نشود و در کنارش یاد این عزیزان نیز تداعی شود.


با تشکر و آرزوی میثاق .
...........
پ . ن : تصویر بالا در جستجوی اینترنتی ام یافت شده.

۲۰ نظر:

  1. من میگم اعتماد میدیدم یجوری میشدما ! نگو در پس ذهن نه چندان مشخص من همچین حالتی از Kate ثبت شده که با این سیستم دوباره بیدار شده ! . ننگ بر ای مشرکین بیدار کننده !

    پاسخحذف
  2. لا اله الا الله ، ببین هتاکی ها تا کجا پیش رفته که از اعتماد ما نیز سو استفاده میشود ،
    در ضمن برادر داری فعل گناه رو انجام میدی کلا حواست به دور و برت باشه !

    پاسخحذف
  3. khoda kheyreshun bede!! ama in etemad khodayi jaleb bud! fekresho nemikardam :))

    پاسخحذف
  4. agha man ke dokhtaram logo etemad ra mididam halam degargon mishod pas bego male chi bud khoda kheireshon bede . in kode taid pain ba pich okhami ke dare jigaii vase khodesh

    پاسخحذف
  5. نکنه اعتماد را بخاطر این بستند!؟

    پاسخحذف
  6. aaaaaaaaaa
    !!!!!
    عالیه!!! چقدر شبیهه :))))))))))))
    کجا پیدا کردی اینو؟ :)))))
    خیلی خوب تشبیهش کردن!

    پاسخحذف
  7. @ rentalspy
    بله این ها همه دسیسه ی دشمنان است ، حتی من جایی خونده بودم که لاست رو به این هدف ساختند که بازیگری به نام کیت بعدا یه همچین عکس موهمی از خودش بگیره تا با بی ابرو کردن لوگو ی روزنامه هان روزنامه های خودشان را به خوردمان بدهند، بله !

    @ Universal Emptiness
    برادر ، بنده یک بار وسوسه شدم و جوونی کردم ،سوال این است که آیا شما باید اهل محل رو با خبر کنید؟ تازه الان مدت هاست که به لوگوها به چشم خواهری نگاه می کنم .

    @olanzapine5
    اینجا ایران است !

    @نسیم خواجوی
    اصلا همین پیچ و خم هاست که جوانان ما رو منحرف کرده ، در حال حاضر با جمعی از برادران مشغول نوشتن طرحی هستیم که به واسطه ی اون تمام خطوط منحنی از کتاب های درسی حذف شود و خطوط راست هم در حالتی افقی فقط مانعی ندارد :)

    @مصطفی صداقت جو
    پس چی؟ دلیل از این بهتر میخوای؟!

    @هوروتات
    یه سایت فیلتر شده بود که الان اسمش خاطرم نیست ، عکس رو سیو کردم ، اگر دنبالشی می تونم پیدا کنم برات .

    پاسخحذف
  8. اعتماد رو تا حالا نديده بودم

    :))

    پاسخحذف
  9. وقتي كه بچه ها از روزنامه تهران امروز زنگ زدن گفتن يه اخطاريه فكس كردن به اين مزمون كلي عصبي شدم،اي بابا ...
    اين عكسه خيلي باحال بود.

    پاسخحذف
  10. باحاله كههههههههـ

    فقط موندم :-؟

    عكس اونايي كه وردپرس و بلاگ اسكاري و اسپات و .. دارند رو يمزاره

    اما واسه تورو نزاشت كه

    نكنه جدي جدي ويروسي چيزي هستي؟ :دي

    پاسخحذف
  11. مواظب باش که این صور قبیحه تو رو به انجام فعل گناه وادار نکنه ;-)

    پاسخحذف
  12. @فرضيه هاي گستاخانه
    کیه که عصبی نشه رفیق؟

    @hIt & mIsS
    احتمالا مرام گذاشته واسه ما !
    راستش ویروس رو نمیدونم اما میگن چیز خوبیم ;)
    راستی هرچی مکاشفه کردم نفهمیدم این اسمت یعنی چی ؟

    @مهسا
    به روی چشم !

    پاسخحذف
  13. @hIt & mIsS
    amp منو به شک انداخته بود اماالان فهمیدم :)

    پاسخحذف
  14. این همون کیتِ توی لاسته؟!آره؟!خاک بر سر اینا کنن که فقط ذهنشون تو همین چیزا می چرخه!سلول به سلولِ بدنشون گناهه!من نمی دونم چون خودشون همش ذهنشو به پایین تنه ی مردم مشغوله مردم چه گناهی کردن باید تاوان این ذهن کثیف اینارو بدن؟!

    پاسخحذف
  15. amp چيه؟! متوجه منظورت نشدم :دي

    Betrayer : يعني خيانكار

    hIt & mIsS : يعني گاهي موفق گاهي مغلوب

    :d

    پاسخحذف
  16. فهميدم amp چيه :)) =))

    حالا جدا چرا مياد وسط هيت اَند ميسه من؟!؟!

    پاسخحذف
  17. @samo
    خودشه !
    با حرفات موافقم .

    @hIt & mIsS
    این amp خیلی مفهومیه و ارزش خاصی داره اما دلیلش میتونه احتمالا این باشه که وبلاگ تو عکس من رو ویروس ایدز میندازه ! :))

    پاسخحذف
  18. سلام. شرمنده به خاطر غیبت طولانیم. بالاخره آپدیت کردم. با یه پست طولانی منتظرتم رفیق

    پاسخحذف
  19. اعتماد عالی بوددد...خوب نکتشو گرفتی.آفرین اگه کسایی مثه تو زیاد باشن اسلام به خطر نمی افته هیچ موقع

    پاسخحذف

دوستان جواب کامنت ها در همین جا داده میشه.