۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

The Lovely Bones


استخوانهای دوست داشتنی (محصول 2009 )
داستان فیلم از زبون یه دختر بچه شروع میشه
دختری که مرده ،یعنی کشتنش اونم تو نوجوونی
بعد از این که به قتل می رسه ، وقتی چشم باز میکنه خودش رو وسط بهشت میبینه ، اما می خواد برگرده چون یه چیزی جامونده ،
یه عشق که حتی فرصت نشد ببوستش ...

این فیلم رو از دست ندید ،از اون دست فیلماست که بعد تمام شدن فیلم احتمالا کماکان بهش فکر می کنید !
کارگردان ارباب حلقه ها بر اساس کتاب معروف استخوانهای دوست داشتنی اثر "آلیس سی بولد" ساختتش .
جدا ار مضمون عمیق فیلم و شات های نمادینش بازی" سایروس رونان" در نقش همون دختر عجیب منو تکون داد
و نزدیک بود غروب جمعمون رو به اشک مزین کنه اگر به بهانه های واهی هر از گاهی فیلم رو نگه نمی داشتیم که نفسی تازه کنیم.
تا اینجا دو تا فیلم از این هنرپیشه دیدم و موندم با این سن کمش چطور اینقدر با احساس بازی می کنه !!!

---------------------
پ.ن : عکس بالا "همون سایروس رونان " هستش اعتراف می کنم این دختر و بازیشو دوست دارم

۳ نظر:

  1. این دختر خیلی زیباست! من که ندیده عاشق اش شدم! اینم از اعتراف من :)
    با تعریفی که کردی حتما باید این فیلمو ببینم...

    پاسخحذف
  2. دنبالشم كه بگیرم....خوشم آمد كه بسیار به روزی...

    پاسخحذف
  3. فیلمو دیدم و باید بگم که پیتر جکسون بازم خیلی خوب تونسته یه کتابو به شکل فیلم در بیاره. ولی به نظرم کتاب یه چیز دیگه س.

    پاسخحذف

دوستان جواب کامنت ها در همین جا داده میشه.