۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

بالماسکه



زندگی مثل یک شوخیه که تو باید جدی درش بازی کنی
بالماسکه ای از آدمهای جور وا جور که با نقاب بهت سلام میکنند و با نقاب پاسخشون میدی
نقاب ها همه می خندند با این حال معمولا صدای خنده ای از پشتشون شنیده نمیشه
خیلی دوست دارم بدونم پشت نقاب ها صورت ها چطوریند ، خوشحالند؟ غمگینند؟ بی تفاوتند؟
جز یه خاطره ی دور از شبی دور چیزی به خاطر ندارم
شبی عجیب و رویایی ...
نقابهامون رو کنار گذاشته بودیم و به صورت هم لبخند میزدیم
و من یواشکی گل یاس کوچکی رو بر روی موهاش و کنار شقیقه اش گذاشتم
به چشمام نگاه کرد و خندید...حس غریبی داشتم
قلبم از دیدن صورتی بدون نقاب به تپش افتاده بود
رنگ ها جور دیگری میدرخشید
موهایش رو بوییدم ، بوی شکوفه بهارنارنج میداد
کف دستم رو توی دستش گرفت و نقش دوتا آدمک خندان کشید
سرش رو روی شانه ام گذاشتم و گفتم ببین ، اینجا جای توست
دوباره خندید
فردا رو به روشنی یادم نیست ، گنگ بود و بی سایه و من حس می کردم گم شدم
با اینکه باز وسط بالماسکه ی همیشگی بودم
صدای همهمه از هر طرف شنیده میشد
آدمها سلام میگفتند و پاسخ می شنیدند
و من جایی کنار دیوار در خودم می پیچیدم و اشک هایم بروی نقابم می چکید
...آدمک های کف دستم همچنان می خندیدند
--------------------
پ ن : چقدر ترک The Crown of Winter از بند Forest Stream خوبه .

۱۵ نظر:

  1. دلم گرفت...
    و این درد مشترک...
    و این درد طاقت فرسا...
    تا کی
    نمی دونم...

    پاسخحذف
  2. The Crown of Winter رو آپلود كن مام گوش بدیم خب...!

    پاسخحذف
  3. عكس دختره هم كه فیلتر بود...!

    پاسخحذف
  4. گرفتم...همون كه تو atonement مچ اون دو تارو گرفت..!!..كه البته پشیمون شد..یعنی فهمید روابط عاشقونه رو...!...و چه دیر...

    پاسخحذف
  5. گذاشتم تو همون پی نوشت رو اسم ترک کلیک کنی میتونی دانلود کنی .

    آفرین خودشه " atonement " هم واقعا عالی بود به نظرم ! تو استخوان های دوست داشتنی یکم بزرگتر شده .

    پاسخحذف
  6. این بند رو دیگه چگونه كشف كردی.؟!..تو ویكی هم بزور چار خط نوشته در موردشون....تو دیگه...!....اسم آلبوم قبلشون باحاله چقدر:Tears of Mortal Solitude...!

    پاسخحذف
  7. این بند کلا دو تا البوم بیشتر نداده و یه بند روسیه ، بنظر من کارشون فوق العادست . اینجا اطلاعات بهتری ازشون گیرت میاد :

    http://www.metal-archives.com/band.php?id=3309

    پاسخحذف
  8. البته این نقاب گاهی هم به درد می خوره؛ وقتی که می تونی افکاری که دوست نداری هیچ احدی ازشون باخبر شه رو تا آخرش مخفی بذاری.

    پاسخحذف
  9. جالبه
    Icy vision شبیه Mute vision
    نقاب
    بالماسکه
    یه وبلاگ به این اسم داشتم یه زمانی
    خسته کنندس

    پاسخحذف
  10. @ Pemi
    دقیقا ! اما گاهی فکر میکنم دنیای بی نقاب باید جای جالبتری باشه در کل .

    @ Nooshi
    آره ، هرچی هست زیر سر این ویژن ست فکر کنم !

    پاسخحذف
  11. نه کاملن گرافیست.
    برای خودم کار میکنم ;)


    "فردا رو به روشنی یادم نیست ، گنگ بود و بی سایه و من حس می کردم گم شدم"
    این حس واسه هممون آشناست...

    پاسخحذف
  12. @A.J
    کارات خوبه :)

    و چه حسه پریشانیه ...

    پاسخحذف
  13. من از صداقت ویران شدم ویران...
    آخه.. وقتی دورغ می گفتی مهربون بودی...
    این روزها حاله خیلی هامون خوب نیست.
    نوشته هاتو دوست دارم مثه یه نو تو تاریکی
    به خاطر شما به رور شدم ممنون سر زدی
    موفق باشی

    پاسخحذف
  14. @ مهربون مه آلود

    به قول بهزاد این روزها هر روزش جمعست .
    کاره خوبی کردی آپ کردی، منم شعرهاتو دوست دارم و دنبال میکنم ، از دل بر میاد لاجرم به دلم میشینه .

    پاسخحذف

دوستان جواب کامنت ها در همین جا داده میشه.