۱۳۸۸ دی ۷, دوشنبه

شما و رادیو

- الو ؟
. بفرمایید .
- ببخشید رادیو پیام ؟
. بله بله بفرمایید صداتون پخش میشه .
- خواستم از همین جا تشکر کنم از برنامه ی خوبتون و یه خسته نباشید به مسئولین محترم هم گفته باشم .
. شما لطف دارید ، ممکنه خودتون رو معرفی کنید ؟
- بله ، من یک نقاش سبک کانسپتچوال هستم.
. به به ، چه سعادتی اتفاقا من خودم عاشق این سبکم ، مخصوصا کارهای لئوناردو داوینچی و اون تابلوی معروفش به اسم جیغ ، اگه اشتباه نکنم ... خب یه مقدار از خودتون برای شنوندگان بگید ، حال و هواتون ، کاراتون...چه می کنید این روزها ؟
- ام ... راستش این روزها که همه چی خیلی خوبه ، اگه اجازه بدید جا داره از همینجا یه خسته نباشید دیگه خدمت مسئولین عرض کنم ،
. (مجری با حالتی که انگار می خواد خودش رو از تک و تا نندازه ) بله ما هم به نوبه ی خودمون از مسئولین محترم سپاسگذاریم .
-راستش فقط یه چیز یکم فکرمون رو مشغول کرده ...و اون هم در مورد کنتراست هستش .
. اوه چه نکته ی جالبی ! ممکنه برای ما و شنوندگان یه کم بیشتر توضیح بدید ؟
- بله ، البته از دید یک نقاش کانسپتچوالیسم عرض می کنم خدمتتون که احساس میکنم یک مقدار کنتراست چیزهایی که تو روزنامه میبینیم با چیزهایی که تو سطح شهر با جفت چشامون میبینیم زیاد شده . همچین یه خورده دیس هارمونی یه .
. خب...شنوندگان عزیز هم اکنون ترانه ای بدست من رسیده از آقایه مراد بتولی که ترانه ی بسیار زیبایی هم هست که براتون پخش می کنیم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دوستان جواب کامنت ها در همین جا داده میشه.